• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ne štekamo te, a dob'r zavarujemo

V agenciji AV studio so za Vzajemno pripravili oglaševalsko akcijo za dopolnilno zavarovanje za mlade, v kateri priznavajo, da odrasli ne razumemo mladih.

Kratek opis akcije: »Odrasli smo pogosto pokroviteljski do mladih. Pridigamo jim, kako je treba živeti, kakšne naj bodo njihove vrednote, govorimo jim, kaj je 'kul' in kaj ne. Tokratne oglaševalske akcije smo se lotili samoironično,« pravijo v agenciji AV studio. V humornih videih tako prikazujejo zavarovalne agente s komikom Gašperjem Bergantom, ki se izobražujejo, kako pristopiti k mladim. V tem duhu poteka tudi nagradna igra, kjer v anketi sprašujejo mlade, kaj jim je všeč. »Tako bomo mi bolje spoznali njih, oni pa nas,« dodajajo snovalci akcije, ki večinoma vključuje digitalne kanale, preko katerih se mlade najlažje doseže.

Elementi akcije: video, nagradna igra, spletne pasice, spletna stran, oglasi in objave na Facebooku,  plakati in promocijska gradiva v poslovalnicah Vzajemne

Predstavnika naročnika: Klemen DaneuinBarbara Kurevija

Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta v agenciji: Barbara Pirh

Kreativna direktorja: Jure Tovrljan in Žiga Jenko

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Digitalni strateg: Nace Dolenc

Tekstopiska: Mateja Kurež

Oblikovalca: Vasja Grabnerin Urh Kočevar

IlustratorSamji

Produkcijska hiša: Warehouse collective

Avtor: AV studio
Naročnik: Vzajemna

Oceni