• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nezgodno zavarovanje Pazi name

Grey Ljubljana je za Zavarovalnico Triglav ustvaril oglaševalsko akcijo, ki staršem otrok in mladostnikov predstavlja nezgodno zavarovanje Pazi name.

Kratek opis akcije: »Ljudje smo rojeni raziskovalci. Še posebej pa to velja za otroke in mladostnike, ki odkrivajo meje sveta in samih sebe. A pri raziskovanju se lahko tudi poškodujejo, česar se starši še kako dobro zavedajo, saj na svet gledajo drugače kot oni,« izhodišče akcije pojasnjujejo v agenciji. Serija oglasov to dvojnost pogledov prikazuje s kombinacijo fotografije in ilustracije. Na ta način pozivajo starše, naj zavarujejo svoje raziskovalce, obenem pa želijo spodbuditi njihovo prirojeno radovednost in željo po odkrivanju sveta.

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji, vsebinski marketing

Predstavnici naročnika: Julija Kotnik in Tjaša Kolenc Filipčič

Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp

Strateška direktorica: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka:  Anja Korošec

Spletni oblikovalec: Urška Kos

Vsebinski marketing: Sabrina Slak (Grey), Alenka Bešter in Inga Batur (Zavarovalnica Triglav)

Ilustrator: Jernej Kovač Myint  (Umer)

Retušer: Mark Jordan, Umer

Video in zvočna produkcija: Art Rebel 9

Družbena omrežja: Monika Habjanič

Medijska agencija: Media Publikum

Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Denisa Huber (Media Publikum), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav)

Vodja spletnih medijskih projektov: Miha Kocjančič (Media Publikum)

Trajanje akcije: avgust – oktober 2019

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: Zavarovalnica Triglav

Oceni