triglav
Opaženo

Nezgodno zavarovanje Pazi name

Grey Ljubljana je za Zavarovalnico Triglav ustvaril oglaševalsko akcijo, ki staršem otrok in mladostnikov predstavlja nezgodno zavarovanje Pazi name.

Kratek opis akcije: »Ljudje smo rojeni raziskovalci. Še posebej pa to velja za otroke in mladostnike, ki odkrivajo meje sveta in samih sebe. A pri raziskovanju se lahko tudi poškodujejo, česar se starši še kako dobro zavedajo, saj na svet gledajo drugače kot oni,« izhodišče akcije pojasnjujejo v agenciji. Serija oglasov to dvojnost pogledov prikazuje s kombinacijo fotografije in ilustracije. Na ta način pozivajo starše, naj zavarujejo svoje raziskovalce, obenem pa želijo spodbuditi njihovo prirojeno radovednost in željo po odkrivanju sveta.

triglav2

triglav3

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji, vsebinski marketing

Predstavnici naročnika: Julija Kotnik in Tjaša Kolenc Filipčič

Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp

Strateška direktorica: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka:  Anja Korošec

Spletni oblikovalec: Urška Kos

Vsebinski marketing: Sabrina Slak (Grey), Alenka Bešter in Inga Batur (Zavarovalnica Triglav)

Ilustrator: Jernej Kovač Myint  (Umer)

Retušer: Mark Jordan, Umer

Video in zvočna produkcija: Art Rebel 9

Družbena omrežja: Monika Habjanič

Medijska agencija: Media Publikum

Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Denisa Huber (Media Publikum), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav)

Vodja spletnih medijskih projektov: Miha Kocjančič (Media Publikum)

Trajanje akcije: avgust – oktober 2019

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji