petrol odbojka
Opaženo

Vse se začne z dobrim servisom.

Agencija 101 je ob vročici, ki spremlja evropsko prvenstvo v odbojki, za Petrol pripravila oglaševalsko akcijo, s katero so želeli izpostaviti osrednji športni dogodek leta 2019 v Sloveniji.

Kratek opis akcije: Petrol je kot uradni nacionalni sponzor prvenstva s celostno oglaševalsko akcijo poskrbel za komuniciranje z navijači na vseh ključnih kanalih, od nakupa vstopnic do dogajanja v navijaškem središču in ponudbe hrane, za katero v Stožicah, prizorišču evropskega prvenstva v odbojki, skrbi blagovna znamka Fresh. Na Petrolu verjamejo, da se vse začne z dobrim »servisom«, tako na igrišču kot tudi na Petrolovih servisih, prav zmagovalni servis pa je tisto, kar po njihovih besedah najbolj povezuje Petrol in slovenske odbojkarje. V oglaševalsko akcijo je poleg korporativne znamke vključen tudi širok nabor Petrolovih znamk, predvsem mBills, Fresh in Petrol Ticket. Del akcije so bile tudi številne usmerjene rešitve – pred in med prvenstvom lahko obiskovalci na Petrolovih servisih kupijo sendviče po priporočilu slovenskih odbojkarjev, gledalcem v Stožicah pa ni treba zamujati pomembnih trenutkov tekme, ker so pri Freshu razvili inovativno rešitev za naročilo in dostavo hrane do sedeža. Sidrišče Petrolove odbojkarske kampanje je sicer spletna stran www.zmagovalni-servis.si.

petrol servis1

petrol servis2

petrol servis3

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglasi, spletno mesto zmagovalni-servis.si, aktivacije na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje, promocijska gradiva na prodajnih mestih, avtobusi LPP

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavniki naročnika: Valentina Erčulj Džuban, Taja Špacapan, Jože Gostiša, Peter Curk in Petra Oplotnik

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Asistentka vodje projektov: Tjaša Kožar

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopisec: Jure Korenč

Umetniška direktorja: Primož Kos in Ivan Momirov

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Neja Kalan

Spletni strateg: Uroš Svenšek

Glavna upravljavka družbenih omrežij: Hana Godina

Produkcijska hiša: Perfo, RD2 Photography

Fotograf: Jaka Babnik

Trajanje akcije: julij – september 2019

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji