stari
Opaženo

Stari, imava problem

Pristop je za projekt ASI pripravil oglaševalsko akcijo, ki daje glas starejšim zaposlenim in opozarja na njihovo nepogrešljivost.

Kratek opis akcije: »Delež starejših zaposlenih se povečuje, hkrati pa se ti na delovnih mestih soočajo z diskriminacijo in neenakostjo, čeprav dejstva govorijo v prid njihovi ključnosti in nepogrešljivosti. Na problem smo v okviru projekta ASI, celovite podpore podjetjem za aktivno staranje delovne sile, hoteli jasno opozoriti splošno javnost, zaposlene in delodajalce. Obenem smo v debato želeli vključiti tudi mlajšo ciljno skupino, ki se je bo problematika staranja prebivalstva v prihodnosti še posebej dotaknila,« pravijo snovalci akcije.

Oglaševalska akcija s sloganom »Stari, imava problem. ASI za rešitev?« daje glas starejšim zaposlenim v zgodbah dveh protagonistov, ki v svojih poklicih rešujeta izzive in gledalca s čustvenim, pomensko močnim nagovorom opozarjata na zgrešenost predsodkov in pomembnost opolnomočenja starejših ter vabita k drugačnemu pogledu nanje. Na to opozarja tudi dodatni poziv »Vključen sem ključen«, ki uokvirja celoto akcije. 

stari2

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja

 Predstavnica naročnika: Katja Tootill (projekt ASI)

Direktorica naročnika: Irena Kuntarič Hribar (Javni štipendijski, razvojni, invalidski in

preživninski sklad Republike Slovenije)

Direktorica projekta: Petra Muth Zupanc

Vodja projekta: Mojca Mačkovšek Danev

Asistentka vodje projekta: Nataša Lipovčić

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisec: Žan Žveplan

Oblikovalec: Urban Zotel

Režiser: Luka Štigl

Produkcijska hiša: Squareme

Fotograf:Matevž Kostanjšek

Medijski zakup: Tamma Žbontar in Klemen Avsenik (Pristop Media)

Trajanje akcije: september 2019 do 2022

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji