pampers
Opaženo

Skupaj ustvarjamo lepe spomine

Agencija April 8 je za blagovno znamko Pampers pripravila dobrodelno akcijo s sloganom »Skupaj ustvarjamo lepe spomine«.

Kratek opis akcije: Otroci v povprečju porabijo šest plenic dnevno, kar v obdobju do kahlice znese približno pet tisoč plenic oziroma več kot 1.000 evrov. To je za nekatere starše precejšen zalogaj, zato septembra v vseh prodajalnah dm v Sloveniji poteka dobrodelna akcija, ki bo razveselila mlade starše v finančni stiski. dm in Pampers bosta s pomočjo svojih kupcev dobrodelni organizaciji Anina zvezdica podarila eno najpomembnejših potrebščin družin z dojenčki in malčki – pleničke. Za dobrodelnost so kupci nagrajeni tudi z darilom – karticami za fotografiranje najmlajših. Kupci ob vsakem nakupu nad 15 evrov prejmejo enega od dveh paketov – paket zvezdica ali paket srček -, s katerima lahko dodatno popestrijo zabavne trenutke z malčki in ustvarijo nepozabne spomine.

V promocijo dobrodelne akcije so vključili tudi sodelovanje z mrežo nanovplivnežev – vsakdanjih uporabnikov družbenih omrežij z zmerno nadpovprečnim številom sledilcev, ki s sledilci delijo svoje iskreno mnenje o izdelkih, storitvah in akcijah. Glas o dobrodelni akciji se z ustvarjenimi fotografijami na družbenih omrežjih širi s ključniki #ustvarjamospomine, #pampersmame, #aninazvezdica in #dm.

pampers2

Elementi akcije: gradiva na prodajnih mestih, aktivnosti na družbenih omrežjih, tiskani oglas, spletna stran

Predstavnici naročnika: Andreja Fras Martini in Martina Brec

Direktorica projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiski: Eva Bizjan in Darja Štukelj

Oblikovalka in ilustratorka: Žanin Tamše

Sodelovanje z nanovplivneži: Epidemic (Nika Kristina Butina)

Trajanje akcije: od 3. do 30. septembra 2019

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji