renault
Opaženo

Otročje lahko, če veste, kako

Publicis Slovenia in Renault Slovenija sta zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero želijo ob začetku novega šolskega leta spodbuditi starše k odgovornejšemu ravnanju pri zagotavljanju varnosti v avtomobilu.

Kratek opis akcije:  »Statistični podatki kažejo, da se nenamerne smrtne poškodbe med otroki v avtomobilu najpogosteje zgodijo zaradi nepravilnosti pri namestitvi otroških sedežev oziroma njihove zastarelosti. V vlogo učitelja, ki spodbuja k varnosti v avtomobilu, smo tokrat namenoma postavili najranljivejšo skupino – otroke,« pravijo v Renaultu, kjer so starše tudi povabili na test varne vožnje. V njem so si s pravilnimi odgovori na vprašanja o ključnih vidikih varne vožnje lahko prislužili ugodnejšo varnostno opremo oziroma servis na pooblaščenih Renaultovih servisih. »Varnost je namreč lahko zelo enostavna,« dodajajo.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbeni mediji

Predstavnica naročnika: Eva Fir

Agencija: Publicis Slovenia

Direktorica projekta v agenciji: Sabina Raca Habjan

Mlajša vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Strateginja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopisca: Marko Senegačnik in Boštjan Majcen

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalka: Lea Mesarič

Režiser: Timotej Lampe Ignjić

Produkcijska hiša: VIG Production

Trajanje akcije: september 2019 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji