• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Otročje lahko, če veste, kako

Publicis Slovenia in Renault Slovenija sta zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero želijo ob začetku novega šolskega leta spodbuditi starše k odgovornejšemu ravnanju pri zagotavljanju varnosti v avtomobilu.

Kratek opis akcije:  »Statistični podatki kažejo, da se nenamerne smrtne poškodbe med otroki v avtomobilu najpogosteje zgodijo zaradi nepravilnosti pri namestitvi otroških sedežev oziroma njihove zastarelosti. V vlogo učitelja, ki spodbuja k varnosti v avtomobilu, smo tokrat namenoma postavili najranljivejšo skupino – otroke,« pravijo v Renaultu, kjer so starše tudi povabili na test varne vožnje. V njem so si s pravilnimi odgovori na vprašanja o ključnih vidikih varne vožnje lahko prislužili ugodnejšo varnostno opremo oziroma servis na pooblaščenih Renaultovih servisih. »Varnost je namreč lahko zelo enostavna,« dodajajo.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbeni mediji

Predstavnica naročnika: Eva Fir

Agencija: Publicis Slovenia

Direktorica projekta v agenciji: Sabina Raca Habjan

Mlajša vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Strateginja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopisca: Marko Senegačnik in Boštjan Majcen

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalka: Lea Mesarič

Režiser: Timotej Lampe Ignjić

Produkcijska hiša: VIG Production

Trajanje akcije: september 2019 

Avtor: Publicis Slovenia
Naročnik: Renault Slovenija

Oceni