mgl
Opaženo

Skrivnosti – vpis abonmajev MGL za sezono 2019/2020

Oglaševalska akcija ob vpisu abonmajev Mestnega gledališča ljubljanskega (MGL) zadnja leta sloni na izdaji programske knjižice za naslednjo gledališko sezono. Rdeča nit letošnje sezone so skrivnosti.

Kratek opis akcije: »Ker smo mestni zavod, smo se za letošnjo sezono preselili na mestne površine, ki niso nujno najbolj prepoznavne, torej skrivnostne. Igralski ansambel smo fotografirali v urbanem okolju mesta Ljubljana. Ansambel je fotografiran v dvojicah, ki so v različnih skrivnostnih interakcijah,« pravijo v MGL.

mgl1

mgl2

mgl3

mgl4

mgl5

mgl6

mgl7

mgl8

mgl9

mgl10

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, zadki avtobusov, dražilne fotografije na družbenih omrežjih, radijski oglasi, letaki, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, gverilsko kolesarjenje

Predstavnica naročnika, vodja projekta v agenciji in umetniška direktorica: Simona Belle

Kreativni direktorici: Simona Belle in Katarina Koprivnikar

Tekstopiske: Simona Belle, Katarina Koprivnikar in Ira Ratej

Oblikovalka: Mojca Višner

Fotograf/ilustrator: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Mestno gledališče ljubljansko

Režiserja: Ira Ratej in Nejc Gazvoda

Trajanje akcije: maj – oktober 2019 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji