• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Do zadnjega navdiha

Kreativno grafično zasnovo letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala (22. SOF) je navdihnil Godardov film »Do zadnjega diha«.

Kratek opis akcije: Vsebinska in vizualna izpeljava komunikacijskih materialov namenoma sledi estetiki Godardovega filma »Do zadnjega diha«, dela, ki je v filmsko umetnost vnesel nesluteno svežino. Namesto »suhega« igranja s propelerjem kot nosilnim vizualnim elementom, smo le-tega postavili v realne (čeprav Godardovsko poustvarjene) situacije, ki izžarevajo strast, iskrenost, zavzetost, navdih. Vse tisto, kar je vpisano v samo srž ustvarjalnega dela - in vse tisto, kar pričakujemo od SOF-a.

Elementi akcije: tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletne pasice, radijski oglas, direktna pošta, materiali za novinarske konference in ostale tiskovine.

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Darja Zajc, Barbara Krajnc
  • Vodja projekta v agenciji: Dali Bungič, Sanja Hudin
  • Kreativni direktor: Janez Rakušček
  • Tekstopiska: Sara Mekinc
  • Art direktor: Jure Sotler
  • Fotograf: Saša Hess

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Slovenska oglaševalska zbornica

Oceni