• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Black Chili Driving Experience

Podjetje Continental Adria je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravilo oglaševalsko akcijo za projekt Black Chili Driving Experience. Z njim želijo še utrditi položaj blagovne znamke v regiji.

Kratek opis akcije: V okviru projekta so 16 izbrancev iz osmih držav odpeljali na 4-dnevno doživetje v Provanso, kjer so ti lahko preizkušali pnevmatike Black Chili. Za sodelovanje se je potegovalo 12.000 uporabnikov, ki so jih k reševanju inovativnega video kviza na spletni strani povabili z lokalizirano medijsko akcijo. Izkušnjo nagrajencev za volanom prestižnih avtomobilov so dokumentirali in ustvarili video, s katerim so utrdili sporočilo, »da Continental Adria z razvojem vrhunskih pnevmatik in drugih tehnologij omogoča ne le varno vožnjo, ampak tudi nepozabna doživetja,« kot so sporočili iz podjetja.

Elementi akcije: spletna stran in spletni oglasi, televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnika naročnika: Luka Maselj in Steve Schober

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Asistent vodje projektov: Timotej Vorih

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopisec: Žan Rus

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Neja Kalana

Oblikovalec digitalne izkušnje: Edin Nasufović

Spletni razvijalec: Leon Škrilec

Produkcijska hiša: Marko Šalamun – Final Focus

Čas trajanja akcije: 22. marec 2019 – 14. april 2019

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Continental Adria

Oceni