• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Varno v poletje.

Agencijo za varnost prometa s komunikacijsko akcijo opozarja na nevarnost prometnih nesreč, ki so v poletnih mesecih žal v porastu.

Kratek opis akcije: Če ljudje poletje povezujemo zlasti z brezskrbnostjo, veseljem in užitki, prometna statistika zadnjih let priča o porastu prometnih nesreč in smrtnih žrtev prav v poletnih mesecih. V akciji #VarnoVPoletje so prvič v zgodovini združili ključni deležniki za varnost v prometu ob podpori predstavnikov civilne družbe, da bi zajezili in spremenili tragični trend.

Poleg plakatov in policijskih maket ob prometnih cestah, akcijo dopolnjujejo še sporočilne table na večjih križiščih in parkiriščih, preventivne aktivnosti na poletnih dogodkih, aktivnosti v lokalih ter druge aktivnosti, ki jih posamezni partnerji že izvajajo in se v poletnih mesecih pojavljajo pod sporočilom #VarnoVPoletje.

Elementi akcije: novinarska konferenca, radijski oglas, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, izpostavitve ob cestah, promocijski materiali, sodelovanje z vplivneži

Medijska agencija: OMD

Predstavnice naročnika: Vesna Marinko, Petra Sedej in Nina Kumerdej

Direktor projekta: Martin Stariha

Mlajša vodja projekta: Eva Goričan

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Odnosi z javnostmi: Lina Antolič

Spletna strateginja: Maša Butara

Video produkcija: Ansat

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Agencijo za varnost prometa

Oceni