• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ORTO sokolovci

Tokrat je Si.mobilova blagovna znamka ORTO navdih poiskala med ostareli člani telovadnega društva Sokol, prvega telovadnega društva na slovenskem.

Kratek opis akcije: Oglaševalska agencija Luna\TBWA je za Si.mobilovo blagovno znamko ORTO pripravila novo oglaševalsko akcijo, ki promovira najnovejšo ponudbo, ki mladim omogoča, da paket ORTO obdržijo do konca življenja. Sporočilo akcije je torej, da ji ORTO z novim paketom »omogoča, da ostanejo to, kar so, za vedno.« Tudi tokrat je ORTO poiskal navdih med »starčki, ki se ne dajo,« kot pravijo snovalci akcije. V njen nastopajo ostareli člani telovadnega društva Sokol, prvega telovadnega društva na slovenskem, ki je vzgajalo k disciplini telesa in duha. Ostareli protagonisti najnovejšega TV oglasa so dejanski bivši telovadci, vse njihove akrobacije pa pristne, posnete brez dvojnikov ali post-produkcijskih trikov.

Elementi akcije: TV, zunanje oglaševanje, spletna prisotnost, BTL

Medijska agencija: ZenithOptimedia
Predstavnik naročnika: Irena Čotar
Vodja projekta v agenciji: Vida Kos
Kreativni direktor: Katja Petrin Dornik, Janez Rakušček
Tekstopisec: Katja Petrin Dornik, Vlasta Merc
Art direktor: Miha Grobler
Oblikovalec: Petar Perčič
Fotograf/ilustrator: Sašo Hess
Režiser: Gregor Vesel
Produkcijska hiša: PaktMedia 

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Si.mobil

Oceni