• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nič več skritih presenečenj, nič več drobnega tiska.

Nova KBM v nadaljevanju lanske komunikacijske akcije opozarja na podrobnosti, ki lahko potrošnike presenetijo pri izbiri najugodnejšega gotovinskega posojila.

Kratek opis akcije: Nova KBM tokrat ozavešča o neprijetnih presenečenjih, ki jih lahko potrošniki preskočijo z odločitvijo za posojilo NAPREJ. Vizualno močni oglasi v odtenkih rdeče se igrajo z nejasnostmi in zamegljeno sliko, izpostavijo nepotrebno brskanje in tako pozivajo potrošnike, naj preskočijo na prijazno, razumljivo in hitro posojilo,« pojasnjujejo v agenciji Imago Bold. Akcija vključuje serijo televizijskih in digitalnih oglasov ter aktivnosti pod črto, v celoti pa jo bodo predstavili do konca leta.

Elementi akcije: serija televizijskih oglasov, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, tiskani oglasi, interni »online« in »offline« kanali, sponzorstva …

Predstavniki naročnika: Jernej Smisl, Nataša Sernc in Jadranka Gajić

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Asistentka projekta v agenciji: Anja Popovič

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopiska: Neža Pavlovčič

Umetniška direktorja: Branislav Milošević in Vesna Ibrišimović

DTP: Nikola Janjić, Lana Kessler

Produkcijska hiša: Riba ribi grize rep

Režiser: Rino Barbir

Producent: Jurica Ester

Avtor: Imago Bold
Naročnik: Nova KBM

Oceni