• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zlati boben

Agencija Luna\TBWA je za Paideio Events zasnovala oglaševalsko akcijo za mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki bo 17. in 18. oktobra 2019 v Portorožu.

Kratek opis akcije: Glavna tema 26. Zlatega bobna bo ustvarjalnost, ki poganja spremembe, kar poudarja tudi njegov letošnji slogan. »Vsi konteksti in koncepti zaostajajo in postajajo nepomembni zaradi grozeče globalne katastrofe in trend obravnavanja tega je vsak dan močnejši. Naša kultura se mora spremeniti na bolje, da bi imela prihodnost, oglaševanje pa ima moč in sredstva, da postane eden izmed povzročiteljev te spremembe. Letošnja vizualna identiteta festivala Zlati boben vpliva neposredno na čute gledalca kakor glasba. Sestavljena je iz zbirke modulov, ki lahko delujejo ločeno ali kombinirano v obliki kolaža. Vizualna identiteta s svojimi podobami in slogani izraža potrebo po delovanju. Predvideva konec obdobja pripovedovanja zgodb in napoveduje začetek ustvarjanja zgodb, ki spreminjajo svet,« idejno zasnovo podobe Zlatega bobna razlagajo v agenciji.

Elementi akcije: spletni video, spletni oglasi, serija tiskanih oglasov, zunanje oglaševanje

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Umetniški direktor in ilustrator: Ljubo Bratina

Spletna strateginja: Maša Butara

Tekstopiska: Zala Sajko

Interaktivni oblikovalec: Ciril Trček

Spletni oblikovalec: Damijan Penič

Vodja projekta v agenciji: Sanja Subić

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Paideia Events

Oceni