frupi
Opaženo

Okusi Frupi svet nostalgije

Frupi je po uspešni prenovi blagovne znamke in pomladni oglaševalski akciji bližje mladim. Za to so poskrbeli v AV studiu, na spletnem mestu frupisvet.si, pa se lahko prepričate, da je kul biti »oldskul«.

Kratek opis akcije: »Kako znamki s skoraj 60-letno zgodovino dati nov zagon? S pomočjo pomladne »rebranding« oglaševalske akcije, ki obuja nostalgijo pri starejši ciljni skupini in približa blagovno znamko Frupi mladim,« pravijo v AV studiu.

Prva faza akcije preko digitalnih medijev in zunanjega oglaševanja z oglasnimi veleplakati ter interaktivnimi plakati v svetlobnih vitrinah, predstavlja Frupi svet s svežimi obrazi in sporočili z nostalgičnim pridihom ter osveženim pozicijskih sloganom: »Frupi svet. Zmešaj ga.« Komunikacijski materiali vabijo k obisku novega spletnega mesta frupisvet.si, kjer lahko obiskovalci odkrivajo nostalgične trenutke, sadno-zeliščne Frupi okuse in slastne recepte. 

Nostalgijo po starih časih, ko je bilo Frupi sirup mogoče naročiti celo v slovenskih gostilnah, je obudil tudi Frupi kozarček za doziranje – »Frupi merca« – ki so jo udeleženci Frupi degustacij in kupci Frupi sirupov v trgovinah Interspar prejeli v dar v juniju.

frupi1

frupi2

frupi3

Predstavnice naročnika: Mira Močnik, Tina Senica in Janja Smrečnik

Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta v agenciji: Emina Mešić

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Digitalni strateg: Nace Dolenc

Tekstopiska: Mateja Kurež

Oblikovalec: Urh Kočevar

Foto: Nik Jarh

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji