snickers
Opaženo

Bolje sit kot siten!

Snickers je v Sloveniji, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini osvajal lačne z novo oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala agencija Imago Bold.

Kratek opis akcije: Spomladi so nas na policah trgovin pričakale čokoladice, na katerih so bili namesto logotipa napisi »lačen«, »siten«, »tečen« in »smotan«. Njihov namenje bil, da tako lažje prepoznamo svoje počutje, ki ga lahko popravimo s Snickersom. Novost na policah spremlja oglaševalska akcija »Bolje sit kot siten«, ki prinaša olajšanje sitnim tam, kjer ga najbolj potrebujejo. Promocijska ekipa je tako delila Snickers v popoldanski prometni konici na ljubljanskih ulicah, na avtobusnih postajah utrujenim srednješolcem na poti domov ter pred knjižnicami, kjer se študenti množično pripravljajo na izpite. Najbolj lačni so na Škisovi tržici lahko obiskali »ambulanto za lačne«ali pa si priborili »prvo pomoč za lačne«.

Agencija je tudi zasnovala nagradno igro, v kateri so lahko obiskovalci spletne strani BoljeSitKotSiten.si prijavili svoje najdražje, prijatelje, sodelavce, skratka vse, ki postanejo neznosno sitni, kadar niso siti. Sitnobe je med družinskimi člani ter prijatelji – komiki našel tudi Tin Vodopivec ter jih na družbenih omrežjih v zabavnih video posnetkih nominiral za mega sitnobe.

S Snickers čokoladicami so tešili sitnobo tudi na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini.

snickers1

snickers2

snickers3

snickers5

Elementi akcije: kreativni koncept, slogan, spletna stran, spletne pasice, pre-roll video, nagradna igra, aktivacija z vplivnežem, družbena omrežja, promocije

Predstavnik naročnika: Žiga Žveplan

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Vodji projekta v agenciji: Anja Popovič in Darko Orelj (Projektil)

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopiska: Neža Pavlovčič

Umetniški direktor: Branislav Milošević

Promocije: Imago Bold promo team,Fini oglasi

Izvajalec na Hrvaškem in v BIH: Projektil

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji