cool fotr
Opaženo

Cool dvoboj v Mercatorju

V agenciji April 8 so zasnovali zabavno poletno oglaševalsko akcijo, ki sovpada z vizijo blagovnih znamk P&G o zmanjšanju negativnega vpliva na okolje. Akcija združuje orodja nakupovalnega in vplivnostnega marketinga.

Kratek opis akcije: Ker sta Cool Mamacita in Cool fotr res »kul«(in ker jima je poleg vsega mar za okolje), sta naredila vsak svoj dizajn eko vrečke. Temu je sledilo tekmovanje, čigava je lepša. Kupci P&G izdelkov v Mercatorju za darilo prejmejo eko vrečko z dizajnom Cool Mamacite ali Cool fotra po lastni izbiri in tako dodajo svoj glas v dvoboju.

Elementi akcije: tiskani oglasi, gradiva na prodajnih mestih, spletna stran, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Andreja Fras Martini, Tjaša Nežić in Urška Gabrič

Vodja projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiska: Darja Štukelj

Oblikovalca: Klemen Čadež in Žanin Tamše

Urednici: Lea Hauptman in Bojana Sever

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji