lidl žar
Opaženo

Šola žar legend

Lidl Slovenija po televizijski oddaji v sodelovanju z agencijo Pristop nadaljuje kampanjo »Žar legende« na spletu. Tudi v nadaljevanju z naslovom »Mala in visoka šola žara« v glavni vlogi spremljamo Darka Klemna in Miho Brajnika.

Kratek opis akcije: Malo šolo bo vodil Miha Brajnik, ki bo svoje znane goste in gledalce učil osnov piknika. Njegove nasvete bodo preizkusili Trkaj, Urška Fartelj, David Urankar, Hana Verdev, Tim Kores in Blaž Babič. Darko Klemen bo iste goste popeljal še skozi visoko šolo žara. Skupaj z njimi bo pripravil marinado in priljubljeno sladico, ki jo prav tako lahko pripravite na žaru. Ali so se gostje uspešno kosali z njim in uspeli prestati tako malo kot tudi visoko šolo? Spremljajte spletno stran https://www.lidl.si/sl/sola-zara.htmin Lidlove strani na Facebooku.

Elementi akcije: spletni oglasi, družbena omrežja, spletni videi, sodelovanje z vplivneži

Predstavniki naročnika: Valentin Bufolin, Tanja Dimitrova, Anja Avberšek, Špela Kregar, Katja Heberle in Urban Mihalič

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Katja Grosman

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Snovalca: Tjaša Derstvenšek in Žan Žveplan

Scenaristka: Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalka: Aleksandra Prus

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Režiser: Luka Štigl

Produkcijska hiša: Squareme

Digitalna agencija: Mediodrom

Glasba: Sebastjan Duh

Trajanje akcije: od junija do septembra 2019

Intervju

Življenje z znaMMkami
18. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Henry Coutinho-Mason
16. 03. 2024

Henry Coutinho-Mason je eden od največjih poznavalcev in napovedovalcev potrošniških…

Marketinška industrija je pravzaprav ena od najpomembnejših panog v dobi umetne inteligence – ker ste prav vi pripovedovalci zgodb tega sveta.

rastezanja
12. 03. 2024

V podjetju FrodX, ponudniku naprednih tehnoloških rešitev za rast poslovanja v srednjih…

Cilj je biti aktualen glede dogajanja v svetu tehnologije, marketinga, izkušnje stranke, prodaje, hkrati pa ustvariti del vsebine, na katero se lahko…

Naši avtorji