ave
Opaženo

AVE piščanec brez GSO

Grey Ljubljana je za Skupino Panvita zasnoval celostno komunikacijsko in kreativno strategijo lansiranja prekmurskega piščanca Ave, od oblikovanja embalaže do oglaševanja in vsebinskega marketinga.

Kratek opis akcije: Skupina Panvita kot prva med večjimi proizvajalci predstavlja piščanca, krmljenega izključno s slovenskimi žiti in v celoti rejenega brez gensko spremenjenih organizmov. Fokusne skupine in raziskave so pokazale, da se slovenski potrošnik ne zaveda vpliva slovenske krme na kakovost in okus piščanca ter ne razume, kaj pomeni GSO. Grey Ljubljana je zato komunikacijsko in kreativno strategijo lansiranja prekmurskega piščanca Ave zasnoval skozi tri strateške stebre, ki potekajo vzporedno in se med seboj dopolnjujejo: izobraževanje, informiranje in pozicioniranje.

Embalaža in oglaševanje, namenjena pozicioniranju, v osrednjo vlogo postavljata ilustriranega piščanca ter jasno vzpostavljata povezavo med krmo iz slovenskih žit in polnim okusom piščanca. Izobraževanje in informiranje o slovenski krmi, GSO in pravilni pripravi piščancev potekata v sodelovanju z nutricionistko in medijskimi partnerji ter sta namenjena poučevanju o pomenu krme piščancev in reji brez GSO.

Elementi akcije: celostna komunikacijska in kreativna strategija lansiranja in pozicioniranja, oblikovanje embalaže, televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, radijski oglas, pogovorna radijska oddaja, vsebinski marketing, družbena omrežja in prodajna mesta

Predstavnika naročnika: Simona Petek in Toni Balažič

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Strateginja: Špela Žorž

Direktorica projektov: Dunja Budair Prelog

Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisec: Klemen Šefer

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka: Hana Domijan

Digitalna oblikovalka:Urška Kos

Produkcijska hiša: BRIGHT, vizualne komunikacije

Režiser: Luka Stanovnik

DOP: Sašo Štih

Medijska agencija: Media Publikum

PR agencija: Stratkom

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji