ave
Opaženo

AVE piščanec brez GSO

Grey Ljubljana je za Skupino Panvita zasnoval celostno komunikacijsko in kreativno strategijo lansiranja prekmurskega piščanca Ave, od oblikovanja embalaže do oglaševanja in vsebinskega marketinga.

Kratek opis akcije: Skupina Panvita kot prva med večjimi proizvajalci predstavlja piščanca, krmljenega izključno s slovenskimi žiti in v celoti rejenega brez gensko spremenjenih organizmov. Fokusne skupine in raziskave so pokazale, da se slovenski potrošnik ne zaveda vpliva slovenske krme na kakovost in okus piščanca ter ne razume, kaj pomeni GSO. Grey Ljubljana je zato komunikacijsko in kreativno strategijo lansiranja prekmurskega piščanca Ave zasnoval skozi tri strateške stebre, ki potekajo vzporedno in se med seboj dopolnjujejo: izobraževanje, informiranje in pozicioniranje.

Embalaža in oglaševanje, namenjena pozicioniranju, v osrednjo vlogo postavljata ilustriranega piščanca ter jasno vzpostavljata povezavo med krmo iz slovenskih žit in polnim okusom piščanca. Izobraževanje in informiranje o slovenski krmi, GSO in pravilni pripravi piščancev potekata v sodelovanju z nutricionistko in medijskimi partnerji ter sta namenjena poučevanju o pomenu krme piščancev in reji brez GSO.

Elementi akcije: celostna komunikacijska in kreativna strategija lansiranja in pozicioniranja, oblikovanje embalaže, televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, radijski oglas, pogovorna radijska oddaja, vsebinski marketing, družbena omrežja in prodajna mesta

Predstavnika naročnika: Simona Petek in Toni Balažič

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Strateginja: Špela Žorž

Direktorica projektov: Dunja Budair Prelog

Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisec: Klemen Šefer

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka: Hana Domijan

Digitalna oblikovalka:Urška Kos

Produkcijska hiša: BRIGHT, vizualne komunikacije

Režiser: Luka Stanovnik

DOP: Sašo Štih

Medijska agencija: Media Publikum

PR agencija: Stratkom

Intervju

Življenje z znaMMkami
18. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Henry Coutinho-Mason
16. 03. 2024

Henry Coutinho-Mason je eden od največjih poznavalcev in napovedovalcev potrošniških…

Marketinška industrija je pravzaprav ena od najpomembnejših panog v dobi umetne inteligence – ker ste prav vi pripovedovalci zgodb tega sveta.

rastezanja
12. 03. 2024

V podjetju FrodX, ponudniku naprednih tehnoloških rešitev za rast poslovanja v srednjih…

Cilj je biti aktualen glede dogajanja v svetu tehnologije, marketinga, izkušnje stranke, prodaje, hkrati pa ustvariti del vsebine, na katero se lahko…

Naši avtorji