valu
Opaženo

VALÚ. Vse. Boljše.

Telekom Slovenije predstavlja storitev VALÚ, oglaševalsko akcijo zanjo pa so pripravili v Pristopu.

Kratek opis akcije: »VALÚ je odgovor na zadrego ob pozabljeni denarnici, na zamudno preštevanje drobiža in zahtevno računanje ob delitvi računa. Je pametna denarnica, ki vam omogoča sodoben in mobilen vsakdan, na kar 3.000 prodajnih mestih. Je več kot samo znamka, je storitev, ki olajša veliko zapletov že danes, še več pa jih bo rešila jutri,« pravijo v Telekomu Slovenije. To storitev predstavljajo uporabnikom z napredno, a hkrati enostavno komunikacijo. Za začetek z imenom, ki izhaja iz angleške »value« (vrednost). Njegova osrednja vloga je namreč prav to: ustvarjanje vrednosti.

Ob izidu so ustvarili televizijski oglas in ga nadgradili z animirano zgodbo, ki s pomočjo ilustriranih karakterjev pokaže vse prednosti pametne denarnice. Spremlja jo pesem, za katero pravijo, da je ne boste mogli prenehati prepevati. Tako bo beseda VALÚ postala domača, nekaj kar vam bo šlo v uho in iz ušesa preprosto na zaslon vašega mobilnika.

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Niko Kušar, Tjaša Škrilec, Borut Bartol, Mojca Pogačnik, Petra Krančan, Vita Vrtač in Mateja Grabar Premelč

Direktorica projekta: Melita Božič

Vodja projekta v agenciji: Mojca Mačkovšek Danev

Strateginja vsebinskega marketinga: Tina Šubic Konda

Kreativna direktorja: Drago Mlakar in Sara Mekinc

Tekstopisca: Drago Mlakar in Eva Gjörek

Umetniški direktorji in oblikovalci: Matija Kocbek, Rok Flego in Vida Igličar

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Asistentka vodje projektov: Ajda Cedilnik

Produkcija: Studio 7

Režiser: Mark Pirc

Postprodukcija: Nuframe

Ilustrator: Nenad Cizl

Glasba: Robert Pikl kot avtor priredbe (originalna pesem: Piero Umiliani – Mah Nà Mah Nà)

Medijska agencija: Pristop Media

Medijska načrtovalka: Tamma Žbontar

Trajanje akcije: junij – julij 2019

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji