leone
Opaženo

Leone – sladoled, ki stopi, kar te teži.

Celostno prenovo blagovne znamke sladoledov Leone spremlja tudi komunikacijska akcija, ki je delo Grey Ljubljana.

Kratek opis akcije: Leone se ob prenovi predstavlja kot sladoled, ki pomaga reševati različne težave vsakdanjika. »Sladoledom Leone smo pomagali, da s svojo svežino in navdihujočo drznostjo izzovejo ustaljena pravila v kategoriji. Trgu smo jih zato predstavili kot simpatično navihane sladolede, ki ljudem stojijo ob strani pri soočanju z njihovimi vsakodnevnimi zagatami. Tej filozofiji sledi tudi nov pozicijski slogan sladoledov Leone – Sladoled, ki stopi, kar te teži.,« pravijo v Grey Ljubljana.

Vsak okus sladoleda dobi svoje ime in interpretacijo krovnega slogana glede na problem, ki ga rešuje. Tako je npr. namen sladoleda »Hey honey, let’s spice it up« z dodatkom meda in kardamoma, ki velja kot afrodiziak, stopiti rutino v odnosu, sladoled »Time to chill« s pomarančnim cvetom in čokolado pa želi pomiriti in stopiti vsakodnevni stres. »Al!ve Mini Meal« po drugi strani stopi slabo vest ob padcu sladkorja na delovnem mestu.

Poleg strategije pozicioniranja in smernic komuniciranja blagovne znamke je Grey Ljubljana za naročnika pripravil tudi medijsko strategijo, načrt in zakup ter serijo video oglasov.

Predstavniki naročnika: Boštjan Jerončič, Tamara Juričić, Kristjan Jerončić, Iris Kavčič in Matija Šinigoj

Strateginja: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer

Oblikovalka: Hana Domijan

Strateginja za družbena omrežja: Monika Habjanič

Direktorica medijskih projektov: Suzana Kulauzović

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Vodja projekta v agenciji: Amadea Šoln

Direktorica projekta v agenciji: Simona Mladenović

Fotograf: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Nora Production Group

Režiser: Miha Mlaker

Intervju

Življenje z znaMMkami
18. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Henry Coutinho-Mason
16. 03. 2024

Henry Coutinho-Mason je eden od največjih poznavalcev in napovedovalcev potrošniških…

Marketinška industrija je pravzaprav ena od najpomembnejših panog v dobi umetne inteligence – ker ste prav vi pripovedovalci zgodb tega sveta.

rastezanja
12. 03. 2024

V podjetju FrodX, ponudniku naprednih tehnoloških rešitev za rast poslovanja v srednjih…

Cilj je biti aktualen glede dogajanja v svetu tehnologije, marketinga, izkušnje stranke, prodaje, hkrati pa ustvariti del vsebine, na katero se lahko…

Naši avtorji