• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Moj svet v ravnovesju

»Dinamika naših življenj nas pogosto sooča z različnimi izzivi, a tudi, ko ni vse na svojem mestu, je življenje v ravnovesju.« Tako se pod slogan nove komunikacijske akcije iz agencije Pristop podpisuje blagovna znamka vod in nizkoenergijskih pijač Zala. V prehitrem tempu namreč pozabljamo včasih tudi na najpomembnejše ravnovesje – naše notranje.

Kratek opis akcije: Osrednji del akcije predstavlja serija televizijskih in spletnih videooglasov, kjer lovljenje ravnovesja v življenju prikazuje Tjaša Kokalj, ki skozi življenjske situacije s pozitivnim odnosom pokaže, da je včasih, ko izgubimo ravnovesje, dovolj že, če globoko zadihamo in s požirkom vode stopimo osveženi naprej. S ciljem učvrstitve znamke Zala in osnovnega sporočila se akcija vizualno preliva v ostale medije širokega dosega, konceptualno pa se nadaljuje z različnimi elementi vsebinskega marketinga. Znamka sodeluje tudi z Urško Ahac, s katero ustvarja relevantne in uporabne vsebine, ki dopolnjujejo kampanjo na družbenih omrežjih. S serijo poglobljenih člankov in intervjujev bo Zala uporabnikom približala problematiko telesnega ravnovesja, izgorelosti in v prispevkih o športu in pravilni hidraciji ponudila tudi konkretne rešitve za izzive, s katerimi se srečujemo. Poleg tega jih bo ozaveščala o pomembnosti odgovornega ravnanja s plastično embalažo. 

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, spletni mediji, dogodki in družbena omrežja

Predstavnika naročnika: David Zappe in Simona Oset

Direktorica projekta v agenciji: Anja Jurca

Vodja projekta: Katja Grosman

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Snovalki: Eva Gjörek in Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica in ilustratorka: Vida Igličar

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Agencija za vsebinski marketing: Poslovni mediji (PM)

Vsebinski strateg (PM): Miha Raušl

Kreativna urednica (PM): Manca Krnel Hess

Medijska agencija: Media Publikum

Družbena omrežja (Pristop): Tjaša Derstvenšek in Ajda Perme

Produkcijska hiša: Squareme

Fotograf: Primož Bregar

 

Avtor: Pristop
Naročnik: Zala

Oceni