• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Namizo

Gigodesign je za Hotel Sava Rogaška ustvaril popolnoma novo znamko namizne vode, ob tem pa tudi vse promocijske elemente.

Kratek opis akcije: Namen akcije je bil ustvariti prepoznavno znamko ustekleničene vode za Hotel Sava Rogaška, ki je želel posedovati svojo lastno ustekleničeno vodo, ki bi bila namenjena distribuciji v gostinskih in hotelskih obratih.

Smernice za razvoj tržne znamke so bile »kakovost vode in neomadeževanost okolja, v katerem izvira, njen pomen za zdravje in dejstvo, da je voda nepogrešljiv, a hkrati diskreten del vsakega omizja,« so povedali v Gigodesignu. To, da kakovostna voda sodi na vsako mizo, sporoča tudi ime vode – Namizo sodi na vsako mizo.

Elementi akcije: tiskani oglas (objavljen v reviji Gostinec), namizne zloženke »table tent«, podstavki za kozarce, zloženke za gostince, spletna stran, grafična ureditev profila na Facebooku Namizo Namizna Voda (komunikacijo upravlja naročnik sam), svetobna vitrina, planirani pa so tudi jumbo plakati

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Aleš Topolšek, Hotel Sava Rogaška
  • Vodja projekta v agenciji: Tanja Mezga, Maja Matijaševič
  • Kreativni direktor: Matevž Medja, Primož Mahne
  • Tekstopisec: Primož Mahne
  • Art direktor: Tibor Kranjc
  • Oblikovalec embalaže: Luka Stepan
  • Oblikovalec produktne grafike: Blaž Medja
  • Oblikovalec promocijskih gradiv: Tibor Kranjc

Avtor: Gigodesign
Naročnik: Hotel Sava Rogaška

Oceni