abanka
Opaženo

Mobilna banka Abamobi. Vedno z vami.

Kreativna agencija Erpium je za Abanko zasnovala celostno oglaševalsko akcijo, ki je namenjena promociji mobilne banke Abamobi.

Kratek opis akcije: Mobilna aplikacija uporabnikom omogoča plačevanje položnic, pregled stanja, nakazilo med uporabniki in številne druge možnosti, ki jih potrebujemo za vedno urejene finance. Abamobi s prenovo vstopnega zaslona po novem omogoča tudi dostop do aplikacij Abadenarnica in Abaklub, tako ima uporabnik vse aplikacije Abanke na enem mestu in vedno pri roki. »Glavna ideja oglaševalske akcije je prikazati mobilno banko Abamobi kot priročno bančno rešitev, ki uporabniku olajša življenje. Poleg različnih inovativnih digitalnih in klasičnih medijev ter družbenih omrežij, je v ospredju televizijski oglas, ki z vsakdanjimi zgodbami prikazuje, da lahko težava je, lahko pa je ni, ter da obstajajo želje, ki se lahko izpolnijo ali pa ne. Z mobilno banko Abamobi je življenje lepše; kot nasmeh, prijateljstvo in želje, ki se izpolnijo,« pravijo v Erpiumu.

abanka2

Elementi akcije: spletno mesto, spletno in mobilno oglaševanje, družbena omrežja, oglasni televizijski in spletni videospot

Predstavnika naročnika: Sandra Njegovan in Andrej Šadl

Vodja projekta v agenciji: Katja Kužner

Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič

Tekstopisci: Matjaž Jarkovič, Špela Bregar in Nina Černič

Umetniški direktor: Vanja Lojen

Oblikovalci: Vanja Lojen, Petra Brelih, Aleš Deisinger in Domen Čas

Fotograf: Matic Kremžar

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Medijska agencija: PHD

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji