radenska
Opaženo

Radenska povezuje srca že 150 let

Agencija BBDO Zagreb je zasnovala oglaševalsko akcijo ob 150-letnici Radenske, ki gledalca popelje na popotovanje skozi čas.

Kratek opis akcije: »Da bi se prepričali, ali je Radenska še vedno tako odlična kot pred 150 leti, smo potovali skozi čas. Vsak, ki smo ga na potovanju srečali, je potrdil, da je še vedno prav tako dobra kot nekoč. Čeprav se časi spreminjajo, ljubezen ostaja in ta pijača nas povezuje že 150 let,« pravijo v Radenski.

radenska1

radenska2

radenska3

radenska4

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje in oglaševanje pod črto, znamčenje izdelka,  promocija na dogodkih

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Ivana Šeremet, Vesna Šavel Geder in Katarina Borovšak

Vodja projekta v agenciji: Iva Kirin

Kreativna direktorica in tekstopiska: Martina Pavić

Umetniška direktorica in oblikovalka: Ivana Klarica

Režiser: Bruno Anković

Produkcijska hiša: Kabinet

Glasbena podlaga: »Zemlja pleše« v izvedbi Hrvoja Štefotića

Medijska agencija: AM Komunikacije

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji