• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Radenska povezuje srca že 150 let

Agencija BBDO Zagreb je zasnovala oglaševalsko akcijo ob 150-letnici Radenske, ki gledalca popelje na popotovanje skozi čas.

Kratek opis akcije: »Da bi se prepričali, ali je Radenska še vedno tako odlična kot pred 150 leti, smo potovali skozi čas. Vsak, ki smo ga na potovanju srečali, je potrdil, da je še vedno prav tako dobra kot nekoč. Čeprav se časi spreminjajo, ljubezen ostaja in ta pijača nas povezuje že 150 let,« pravijo v Radenski.

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje in oglaševanje pod črto, znamčenje izdelka,  promocija na dogodkih

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Ivana Šeremet, Vesna Šavel Geder in Katarina Borovšak

Vodja projekta v agenciji: Iva Kirin

Kreativna direktorica in tekstopiska: Martina Pavić

Umetniška direktorica in oblikovalka: Ivana Klarica

Režiser: Bruno Anković

Produkcijska hiša: Kabinet

Glasbena podlaga: »Zemlja pleše« v izvedbi Hrvoja Štefotića

Medijska agencija: AM Komunikacije

Avtor: BBDO Zagreb
Naročnik: Radenska

Oceni