franja
Opaženo

Maraton Franja BTC City Ljubljana

V agenciji Nicha so ob 38. Maratonu Franja, ki bo od 7. do 9. junija 2019, v Ljubljani, pripravili oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Namen oglaševalske akcije je opozoriti na maraton Franja, največji kolesarski praznik v Sloveniji, in vse spremljajoče dogodke.franja1

franja2

Elementi akcije: oglasni veleplakati, tiskani oglasi, bilten, transparenti, spletne pasice in promocijske objave v spletnih medijih

Predstavnica naročnika: Maja Oven

Vodja projekta v agenciji: mag. Marjeta K. Kljajič

Umetniška direktorica in oblikovalka: Petra Kržičnik

Medijska agencija: BTC

Trajanje akcije: od15. maja do 15. junija 2019

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji