• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vita Fruc

Družina pijač Fruc je letos osvežila svoje vrste. Sadnim okusom se je pridružil Vita Fruc z več vitamini in manj sladkorja, »sočna do konca« pa ni le njegova vsebina, temveč tudi barvito pakiranje, polno sadnih ilustracij.

Kratek opis akcije: »Vita Fruc se v oglasih predstavlja v dveh različicah, vsem ljubiteljem okusne osvežitve pa pove, kaj vse jim prinese več vitaminov in manj sladkorja: več idej, odbitosti in celo prožnosti ter manj gravitacije, lenarjenja in zabave,« pravijo v Pristopu. Novost na družbenih omrežjih predstavlja tudi ambasador znamke Gašper Bergant, mojster humorja z manj sladkorja, ki bo v naslednjih tednih na Instagram kanalu fruc.si sledilce naučil, kako v preveč posladkanem svetu stvari povedati z manj osladnosti. Vse sveže novice pa lahko uporabniki spremljajo tudi na prenovljeni spletni strani fruc.si.

Elementi akcije: televizijski oglas, oglasne svetlobne vitrine, spletni mediji in družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Šinigoj in Mirjam Obljubek

Direktorica projekta v agenciji: Nina Usnik

Asistentka vodje projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Tekstopiski: Eva Gjörek in Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalec: Urban Zotel

Družbena omrežja: Tjaša Derstvenšek

Produkcijska hiša: Art Rebel

Avtor: Pristop
Naročnik: Fruc

Oceni