• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zdravo se je izkašljati

Podjetje Farmedica je v sodelovanju z agencijo Arih pripravilo oglaševalsko akcijo za naravno zdravilo Prospan.

Kratek opis akcije: Podjetje Farmedica je v zimskem času pripravila oglaševalsko akcijo, ki promovira naravno zdravilo za kašelj Prospan. Kreativna ideja oglasov temelji na prepričanju, da je v Sloveniji zadnje mesece veliko nejevolje in potlačenih misli, ljudje pa le s težavo neposredno povedo, kaj jih teži. Oglaševalska akcija vključuje oglase, v katerih je deljenje misli in občutkov predstavljeno kot izkašljevanje, ki ne škodi in je celo koristno. S sloganom »Zdravo se je izkašljati« ljudi pozivajo k izkašljevanju, tako na dobeseden kot prenesen način. S tem, ko povedo, kaj jih muči, se izkašljajo, odpravijo vzrok za razdraženost in lažje zadihajo. Subtilno sporočilo akcije je, da enako učinkuje tudi zdravilo Prospan, ki omogoča lažje izkašljevanje in sprošča dihalne poti.

Elementi akcije: radijski oglasi, tiskani oglasi, spletne pasice, pr članki

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Robert Terčelj-Schweizer
  • Vodja projektov v agenciji: Karmen Žirovnik
  • Kreativni direktor: Igor Arih
  • Art direktor: Tom Petruccelli
  • Oblikovalec: Matjaž Bukovec

Avtor: Arih
Naročnik: Farmedica

Oceni