• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SOuL oddih

LifeClass Hotels & Spa Portorož in digitalna agencija April 8 so zasnovali oglaševalsko akcijo SOuL oddih, s katero vabijo v Portorož.

Kratek opis akcije: »SOuL oddih je oddih za dušo in telo. Beseda »sol« se izgovori podobno kot angleška beseda »soul« (duša). Naključje? Niti ne. »Sol« je namreč duša Portoroža. Občutite sol z vsemi vašimi čuti. Okusite, povonjajte, opazujte, prisluhnite in začutite vse, kar vas obdaja. Začutite zgodovino pridelave soli in ustvarite svojo zgodbo. Ob aktivnostih na svežem morskem zraku, okušanju slastnih jedi, razvajanju s solnim pilingom in zvoku šumenja morja. Za popotnico pa – SOuL tudi za domov,« zasnovo akcije opisujejo v LifeClass Hotels & Spa Portorož.

Elementi akcije: serija tiskanih oglasov, spletni oglasi, serija vsebinskih prispevkov za tisk in splet, promocijski materijali

Predstavnica naročnika: Tamara Lesjak (LifeClass Hotels & Spa)

Vodja projekta v agenciji: Jošt Košak (April 8)

Tekstopiska: Lana Švab (LifeClass Hotels & Spa)

Strateginji za družbena omrežja: Maša Hrastnik in Petra Kozomara (LifeClass Hotels & Spa)

Oblikovalec: Borut Kajbič (April 8)

Fotograf: Mitja Božič

Digitalno oglaševanje: iPROM

Agencija za komuniciranje: IPPR

Trajanje akcije: maj – september 2019

Avtor: LifeClass Hotels & Spa Portorož in April 8
Naročnik: LifeClass Hotels & Spa Portorož

Oceni