lasko ipa
Opaženo

Laško IPA

Oglaševalska akcija, ki jo je za Laško pripravila Luna\TBWA, izhaja iz zgodovinskega konteksta nastanka prvega slovenskega piva IPA.

Kratek opis akcije: Bili so časi, polni avantur in raziskovanja, ko je v Laškem nastalo prvo pivo IPA. Sto let raziskovanja in izkušenj je to pivo izpopolnilo v sodobno osvežitev za vsakega pustolovca.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglas, spletni oglasi, promocijski materiali za prodajna mesta in gostinstvo

Predstavnika naročnika: Urban Kramberger in Maša Meden

Vodje projekta v agenciji: Saša Droftina, Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Zala Sajko

Spletni strateg: Jan Omahen

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalca: Ivan Todorović in Matjaž Stare

Fotograf/ilustrator: Matevž Paternoster, UMER

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: april – december 2019

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji