• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Outstanding

Publicis je za tekmovanje Outstanding, ki nagrajuje dosežke v zunanjem oglaševanju, pripravil oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Outstanding je tekmovanje, ki nagrajuje dosežke v zunanjem oglaševanju. Zato so tudi v Publicisu skušali zasnovati kreativno rešitev, ki je morala biti opazna. Sami pravijo, da je morala »ujeti tudi kaj več od zgolj bežnega pogleda.« 

Elementi akcije: City light, metro light, spletne pasice, direktna pošta nominirancem

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Tomaž Žontar, Robert Hernec
  • Vodja projekta v agenciji: Arin Čebokli
  • Kreativni direktor: Gal Erbežnik
  • Tekstopisec: Robert Bohinec
  • Art direktor: Kristijan Andoljšek
  • Oblikovalec: Kristijan Andoljšek  

Avtor: Publicis
Naročnik: Europlakat

Oceni