nomago
Opaženo

Najudobnejši prevoz na letališče – Nomago Shuttle

Skupina Nomago je lani na trg uvedla novo storitev, ustvarjeno po meri in željah uporabnikov. Gre za shuttle bus Nomago, direktno linijo med Ljubljano ter letališčema v Benetkah in Trevisu, po novem pa tudi letališčem v Trstu.

Kratek opis akcije: Z oglaševalsko akcijo so želeli prikazati, da shuttle bus na trg prinaša nov standard kakovosti na področju mobilnosti in sledi Nomagovi strategiji povezovanja regije ter zagotavljanja nadstandardnih storitev na področju e-mobilnosti. Oglas prikazuje vse prednosti shuttla – poleg hitrega nakupa vozovnic preko spleta tudi udobnejše sedeže, premium razred s še udobnejšimi sedeži in večjo razdaljo med njimi, prostor za družine z dodanimi mizicami ter otroškimi sedeži, veliko prostora za prtljago, električne in USB-vtičnice ter brezplačno brezžično internetno povezavo. »Predvsem pa smo želeli uporabnikom sporočiti, da se v Nomagu zavedamo, da je prihodnost v celoviti storitvi mobilnosti, ki jo podpira informacijska tehnologija in da želimo trgu ponuditi inovativne storitve na področju popotništva, ki bodo uporabniku olajšale pot do cilja,« o sporočilu akcije pravijo pri Nomagu. 

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletno mesto, promocijska gradiva

Predstavnica naročnika: Vanja Ogrinc

Vodja projekta v produkciji: Danijel Vovk

Kreativna direktorica in tekstopiska: Neža Zupančič  

Fotograf: Matic Perčič

Režiser: Peter Kleva

Produkcijska hiša: CUT Production

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji