• Facebook
  • Twitter
  • RSS

NLB Osebni kredit

Grey Ljubljana je zasnoval novo oglaševalsko akcijo, ki poudarja prednosti NLB Osebnega kredita na zabaven, pristen in življenjski način.

Kratek opis akcije: V življenju lahko hitro pride do situacije, ko denar povsem nepričakovano potrebujemo takoj. Grey Ljubljana je to prikazal na duhovit način, s katerim se zlahka poistovetimo. »Še dobro, da NLB omogoča najem osebnega kredita v poslovalnici že v eni uri, preko mobilne banke Klikin pa že v nekaj minutah,« pravijo. Akcija ne poteka le v Sloveniji, ampak tudi v vseh drugih državah, kjer je prisotna NLB Skupina.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, radijski oglas, družbena omrežja, interni kanali in prodajna mesta

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Natalija Majcen in Manja Gradišek

Vodji projekta v agenciji: Teja Rajšp in Pia Erman

Direktorica naročnika: Simona Mladenović

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisca: Klemen Šefer in Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Hana Domijan in Andraž Grulja

Spletna oblikovalka: Urška Kos

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Damjan Radovanović

Postprodukcija: Bright Visuals & NuFrame

Barvna korekcija: Matic Prusnik

Fotograf: Ciril Jazbec

Zvočna obdelava: Matjaž Moraus Zdešar

Medijski načrtovalki: Nataša Češnovar in Nika Oražem

Družbena omrežja: Ajda Silič Žemva (NLB) in Monika Habjanič (Grey)

Čas trajanja akcije: 14. aprila do 17. maja 2019

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: NLB d.d.

Oceni