nlb
Opaženo

NLB Osebni kredit

Grey Ljubljana je zasnoval novo oglaševalsko akcijo, ki poudarja prednosti NLB Osebnega kredita na zabaven, pristen in življenjski način.

Kratek opis akcije: V življenju lahko hitro pride do situacije, ko denar povsem nepričakovano potrebujemo takoj. Grey Ljubljana je to prikazal na duhovit način, s katerim se zlahka poistovetimo. »Še dobro, da NLB omogoča najem osebnega kredita v poslovalnici že v eni uri, preko mobilne banke Klikin pa že v nekaj minutah,« pravijo. Akcija ne poteka le v Sloveniji, ampak tudi v vseh drugih državah, kjer je prisotna NLB Skupina.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, radijski oglas, družbena omrežja, interni kanali in prodajna mesta

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Natalija Majcen in Manja Gradišek

Vodji projekta v agenciji: Teja Rajšp in Pia Erman

Direktorica naročnika: Simona Mladenović

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisca: Klemen Šefer in Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Hana Domijan in Andraž Grulja

Spletna oblikovalka: Urška Kos

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Damjan Radovanović

Postprodukcija: Bright Visuals & NuFrame

Barvna korekcija: Matic Prusnik

Fotograf: Ciril Jazbec

Zvočna obdelava: Matjaž Moraus Zdešar

Medijski načrtovalki: Nataša Češnovar in Nika Oražem

Družbena omrežja: Ajda Silič Žemva (NLB) in Monika Habjanič (Grey)

Čas trajanja akcije: 14. aprila do 17. maja 2019

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji