hervis
Opaženo

Intersport. Že 20 let.

Intersport praznuje dvajseto obletnico odprtja prve trgovine v Sloveniji, ki so jo pospremili z novim oglasom.

Kratek opis akcije: »Šport jemlje dih, enako velja za najboljšo športno ponudbo in storitev,« pravijo v Intersportu in dodajajo, da so prav oni tista športna trgovina, ki ti vzame sapo. In to že 20 let.

Elementi akcije: televizijski oglas, aktivnosti na družbenih omrežjih

Predstavnika naročnika: Bartlomiej Behnke in Barbara Janžekovič

Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Kreativni direktor: Miha Bevc

Kreativni strateg: Gregor Vuk

Umetniški direktor: Miha Grobler

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Jure Matjažič

Trajanje akcije: april in maj 2019

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji