maxfactor
Opaženo

»Čas je, da se ponovno odkriješ«

Kozmetična znamka Max Factor v zadnjih mesecih pozornost zbuja z oglaševalsko akcijo #ReDiscoverMe, ki jo imamo priložnost videti tudi v slovenskem medijskem prostoru.

Kratek opis akcije: Tina Fabjan, ki je že vrsto let prvi obraz Max Factorja v Sloveniji, je v njej podelila svojo zgodbo. »Čas je, draga dama, da se ponovno odkriješ,« pravi. Fabjanova, sicer vodja umetnikov ličenja Max Factor, že leta skupaj z ženskami ustvarja in odkriva lepoto ter odkriva njihov potencial. Za vse ženske, ki so na poti do sebe, je marketinška agencija Rubikon GRAL skupaj z ekipo Max Factorja ustvarila njeno video zgodbo.

Max Factor se je dolga leta osredotočal na profesionalno ličenje. V zadnji oglaševalski akciji pa se je približal ženski, ki velikokrat v ospredje postavlja druge. Tina Fabjan je skozi svojo osebno zgodbo ženske, umetnice ličenja, akademske slikarke in mame nagovorila vse ženske, naj se posvetijo sami sebi in se ponovno odkrijejo.

Akcija je sicer poleg digitalnih komunikacijskih kanalov izkoristila tudi izpostavitve na prodajnih mestih in dogodke, kjer je bila ključna oseba prav Tina Fabjan. Z odličnimi fotografijami, ki jih je posnel Tibor Golob, je Fabjanova zasijala na različnih kanalih in tako pritegnila veliko pozornosti. Kot menijo v agenciji, gre za svež korak v načinu komunikacije, ki ne uporablja obstoječih vplivnežev, ampak ustvarja in oplemeniti svoje lastne. Za piko na i je Fabjanova obdarila vse najpomembnejše vplivneže v Sloveniji s popolnoma poosebljenim darilom: šminka na darilih je namreč nosila obdarovankino ime in priimek.

 

tina fabjan

Elementi akcije: video posnetki na YouTubu, družbena omrežja, tiskani oglasi, spletni oglasi, dogodki, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Simona Baš, Tina Fabjan in Nataša Klenovšek

Vodja projekta v agenciji: Andrej Sinkovič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Režiserka: Maja Šest

Fotograf: Tibor Golob

Trajanje akcije: marec in april 2019

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji