• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ziher je ziher!

V agenciji Internavti so za zavarovalnico Adriatic Slovenica zasnovali novo oglaševalsko akcijo oglaševanje glavnih produktnih stebrov zavarovalnice.

Kratek opis akcije: Za oglaševanje glavnih produktnih stebrov zavarovalnice Adriatic Slovenica so v agenciji pripravili serijo oglasov, ki temeljijo na enakem uvidu: ljudje smo za svojo varnost pripravljeni storiti marsikaj. Ampak, ker varnosti ni nikoli dovolj, oglasi ciljno skupino na humoren način pozovejo, naj izberejo tudi celovita zavarovanja AS. Rdeča nit in prepoznaven element komunikacijske akcije je tako postala uveljavljena besedna zveza »ziher je ziher«.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, spletna komunikacija, tisk, radijsko oglaševanje, POS …

Predstavniki naročnika: Tamara Glavina Knafelc, Boštjan Jenko, Ksenija Gavez Kreft in Matjaž Butara

Agencija: Internavti

Medijska agencija: Media Publikum

Strateginji in vodji projekta v agenciji: Ana Peterlin in Urša Pučko

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisci: Andraž Čelik, Arne Međedović in Blaž Kocjančič

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Miha Knific

Direktor fotografije: Aljoša Korenčan

Glasba: Tomaž Marič

Zvočna obdelava: Matjaž Zdešar

Fotograf: Primož Bregar

Avtor: Internavti
Naročnik: Adriatic Slovenica

Oceni