multi protect
Opaženo

Multi protect

S produktom Multi protect Wiener Städtische poziva: Upajte na najboljše, pripravite se na najslabše!

Kratek opis akcije: Ne glede na to ali je nesreča ali bolezen, lahko usoda zadene kogarkoli. Takrat je »zaščitna roka«, ki daje varnost, vredna zlata. S produktom Multi protect si lahko zagotovite finančno zaščito, ko odpovejo osnovne življenjske sposobnosti, ko se pojavi potreba po negi, ob rakavih obolenjih ali drugih kritičnih boleznih.

multi1

multi2

multi3

multi5

Elementi akcije: oglasni veleplakati, radio, avtobusi, tisk, digital

Predstavnik naročnika: Tomo Mrdjen

Agencija: Nicha 

Vodji projekta v agenciji: mag.Marjeta Kirn Kljajič in mag.Lidia Pavlin

Art direktorica in oblikovalka: Nataša Vugrinec

Trajanje akcije: od 1. aprila do 31. maja

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji