• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Trojčki A1 Kombo

Grey Ljubljana je za A1 Slovenija ustvaril kampanjo za trojčke A1 Kombo, ki uporabnikom omogočajo, da sami sestavijo svojo TV shemo.

Kratek opis akcije: Akcija temelji na likih, ki poosebljajo posamezne programske sklope, družina pa lahko izbira, katere izmed njih bo povabila v svoj dom. Še več poosebljenih sklopov uporabnike čaka na spletni strani A1.si, na kateri lahko tudi sestavijo TV shemo paketa in naročijo svoj A1 Kombo.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, radio, interni kanali, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Jana Kozoglav, Robert Demirović, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem

Vodje projekta v agenciji: Amadea Šoln, Klemen Krulec in Neža Maklin

Direktorica naročnika:Dunja Budair Prelog

Strateška direktorica: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktor:Luka Bajs

Tekstopisci: Luka Bajs, Kaja Elsner in Klemen Selan

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka: Anja Korošec

Spletna oblikovalka: Urška Kos

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser:Miha Mlaker

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Primož Korošec

Družbena omrežja: Mediodrom

Medijska agencija: Grey Ljubljana

Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Trajanje akcije: April 2019

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: A1 Slovenija

Oceni