trafficante
Opaženo

Marco Trafficante

Agencija Yin+Young je za ljubljanskega didžeja Marca Trafficanteja oblikovala celostno grafično podobo.

Kratek opis akcije: »Če si nov na sceni, ti je ime Marko in v ljubljanskih klubih preprodajaš plesne hite, potem je skoraj samoumevno, da postaneš DJ Marco Trafficante,« pravijo v agenciji. Didžeju elektronske glasbe so zato nadeli podobo, na katero »bi bil ponosen celo legendarni Pablo Escobar«.

V Y+Y dodajajo, da je njegova promocijska majica postala najbolj zaželena bela stvar med plesnimi navdušenci v prestolnici, vizitke kot kreditne kartice pa so »potegnile črto pod marsikatero ponudbo za nastop, ki jih kljub krvavemu boju za klubski teritorij ne manjka.«

»Na slovenska plesišča, kjer vsak pripada svojemu kartelu, se je pretihotapilMarco Trafficante. DJ, ki namesto prepovedanega rola glasbo. Ljubimec, ki ni latino. Tihotapec hišnih ritmov, ki bo zasvojil domačo sceno. Da pa bi ostal na dobrem glasu tudi, ko glasba potihne, je v ljubljansko klubsko podzemlje poslal nezamenljivo robo, ki bi mu jo zavidal vsak narko in zaplenil vsak varko.«

Predstavnik naročnika: Marko Logožar

Strateški direktor: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Marin Bulog in Domen Husu

Grafična oblikovalca: Luka Ritonja, Jure Ljubeljšek

Ilustrator: Luka Ritonja

Fotograf: Matic Kremžar

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji