fedora
Opaženo

Pet Nat Fedora

Agencija Pristop je za Hišo avtohtonih vin Fedora oblikovala novo etiketo za vino Pet Nat.

Kratek opis akcije: Izhodišče kreativne zasnove je v posebnosti Pet Nat vina v povsem naravnem postopku pridelave, zaradi katere je sprva povsem motno, nato pa se sčasoma popolnoma zbistri. In ravno ta lastnost je narekovala zasnovo z motivom mornarja ter njegovim manjkajočim očesom, ki pa ob bližnjem pogledu razkrije, kaj skriva globoko v ozadju svojega spomina in steklenice. »Da pa ob prebranem ne boste le nemočno begali s pogledom, vam v branje priporočamo spremljajočo zgodbo, ki bo razbesnela nevihto vaše domišljije in vas povabila v nedrje Fedorinih skrivnosti,« pojasnjujejo v agenciji.

Elementi akcije: embalaža

Naročnik: Fedora, hiša avtohtonih vin

Agencija: Pristop             

Predstavnika naročnika: Valter Kobal in Mojca Tiršek

Direktor projekta v agenciji: Damjana Grošelj

Kreativni direktor: Matija Kocbek

Umetniška direktorja: Barbara Podlogar in Matija Kocbek

Tekstopisec: Peter Zabret

Oblikovalec: Samo Jarc

Ilustrator: Matija Kocbek

Produkcija: Primož Korošec

Čas trajanja akcije: 1. februar 2019

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji