pomlad
Opaženo

Pomlad je v zraku v Park Centru Ljubljana

Objavljeno: četrtek, 28. marec, 2019 Agencija Vodik je za nakupovalno središče Park Center Ljubljana pripravila pomladno kampanjo Pomlad je v zraku.

Kratek opis akcije: Komunikacijo spremlja tudi nagradna igra, ki poteka v trgovinah znotraj Park Centra ter na njihovi strani na Facebooku. Obiskovalci nakupovalnega središča so pomlad lahko tudi dejansko zavohali, saj so vhodi trgovin opremljeni z dišečimi cvetovi, mimoidoči v centru Ljubljane pa so na plakatu prav tako lahko zavonjali pomlad v obliki izpostavljenih dišečih cvetov.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje,nagradni letaki, plakati, radijski oglas, oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook)

Predstavnik naročnika: Boštjan Hrabar

Kreativna direktorica: Jasmina Horvat

Asistentka projekta:Katja Vidmar

Umetniška direktorica: Jana Urbas

Oblikovalka: Jelka Kaker

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji