• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najbolj zanesljiv prevoz na letališče!

GoOpti se predstavlja s pomladno oglaševalsko akcijo, ki je delo interne marketinške ekipe.

Kratek opis akcije: Z akcijo sGoOpti predstavlja kot sinonim za prevoze na letališča. Izpostavljajo pravočasen prihod na letališče in potovanje brez skrbi kot ključni izkušnji, ki sta potnikom najpomembnejši. Znanje in izkušnje, kako organizirati prevoz na letališče na način, da potniki vedno prispejo pravočasno in brez skrbi, sta ključni tržni prednosti GoOpti prevozov.

»Izhodišče za kampanje predstavlja pestra paleta negativnih čustev, ki se pojavijo, ko se na poti  do letališča kaj zalomi. Bes, ko zamudiš letalo, panika, ko stojiš v koloni razgrete pločevine in živčna napetost, ko v bitki s časom loviš zadnje minute, so situacije, s katerimi se lahko potniki poistovetijo in se v njih prepoznajo,« pojasnjujejo v GoOptiju.

Dodajajo, da so za prikaz neprijetnih čustev uporabili ilustracijo kot karikaturo podobe razpoloženj, ne da bi izpadle groteskno, kot bi se sicer lahko zgodilo v primeru, če bi uporabili fotografijo. »Grafični vzorci v ozadju krepijo čustveni naboj izpostavljenega razpoloženja in vizualno še bolj pritegnejo.«

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, plakati velikega in malega formata,družbena omrežja, radijski oglas, posebni formati v tisku in klasični tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, splet, vsebinsko oglaševanje

Medijska agencija: interna ekipa MKT GoOpti

Kreativna in umetniška direktorica: Lea Šuligoj

Tekstopisec: Helena Maruško

Oblikovalec in ilustrator: Jan Pogorelec

Izvedbeno oblikovanje: Črt Mate

Več informacij o projektu najdete tukaj.

Avtor: GoOpti
Naročnik: GoOpti

Oceni