• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hyundai Santa Fe

Podjetje iPROM je za promocijo novega Hyundai Santa Feja pripravilo digitalno promocijsko akcijo, ki vključuje tudi aktivnosti mobilnega marketinga.

Namen akcije: Predstavitev in promocija novega Santa Feja

Rešitev/strategija: iPROM je pripravil digitalno medijsko strategijo, ki je med drugim vključevala tudi komuniciranje prek mobilnega kanala. S tem namenom so v iPROM-u zasnovali mobilno spletno mesto ter na akcijo opozarjali z mobilnimi spletnimi oglasi. Zakup oglasnega prostora in serviranje oglasov je potekalo avtomatizirano prek storitve iPROM Mobile.

Elementi akcije/projekta: mobilni oglasi so bili servirani v naprej določeni ciljni skupini slovenskih uporabnikov mobilnih naprav – tako na tujih kot domačih mobilnih spletnih medijih ter v mobilnih aplikacijah. Mobilni oglasi so se s pomočjo iPROM-ove programske opreme za mobilno oglaševanje avtomatično prilagajali velikosti zaslona posameznih mobilnih naprav.

Kratek opis akcije: Hyundai je decembra 2012 javnosti predstavljal novi model terenskega vozila, Santa Fe. Celostna oglaševalska akcija je poleg klasičnih in naprednih oglasnih formatov, ki so se prikazovali na slovenskih spletnih medijih, ter oglaševanja v družbenih omrežjih, vključevala tudi oglaševanje na mobilnih spletnih mestih in znotraj mobilnih aplikacij. Za naročnika so v iPROM-u pripravili tudi posebno mobilno spletno mesto, kamor so bili preusmerjeni uporabniki, ki so se odzvali na oglase, prikazane na mobilnih napravah. Mobilno spletno mesto je bilo pripravljeno s tehnologijo HTML5 in prilagojeno za mobilne naprave ter tablične računalnike, občutljive na dotik.

S storitvijo iPROM Mobile je bilo na naročnikovo mobilno spletno mesto preusmerjenih več kot 17.000 uporabnikov mobilnih naprav.

Sodelujoči:
Vodja projekta v agenciji: Miloš Suša
Razvijalec: Jaka Čertanc
Predstavnika naročnika: Marko Kajfež in Dijana Pajnkihar

Avtor: iPROM
Naročnik: Hyundai

Oceni