• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Doživite New York z Abadenarnico

Kreativna agencija Erpium je za Abanko zasnovala celostno oglaševalsko akcijo, ki je namenjena promociji Abadenarnice, Abankine aplikacije za mobilno plačevanje, kamor lahko uporabniki naložijo svoji kartici Maestro in Mastercard.

Kratek opis akcije: Ključen element akcije je nagradna igra z glavno nagrado, neprecenljivim Mastercardovim doživetjem New Yorka.  Potem, ko so pri Abanki v uvodni trženjski akciji ciljali predvsem na t.i. »early-adopterje«, so se v tokratni usmerili na širšo javnost.

Grafični elementi celotne trženjske akcije vključujejo podobo Abadenarnice, ciljni skupini že poznano zgodbo preteklega leta. S tem je jasno posredovano tudi sporočilo, da prav uporaba Abadenarnice s karticami Mastercard in Maestro, poveča možnost za osvojitev glavne nagrade – »neprecenljivo« doživetje New Yorka, ki med drugim vključuje ogled predstave na Broadwayu, predplačniško kartico Mastercard, voden ogled mesta in bivanje v luksuznem hotelu.

Elementi akcije: spletno mesto, spletno in mobilno oglaševanje, družbena omrežja, spletna nagradna igra, oglasni televizijski in spletni video spot, veleplakati, letaki

Predstavnici naročnika: Maja Škof in Sandra Njegovan

Agencija: Erpium

Vodja projekta v agenciji: Katja Podrepšek

Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič

Tekstopisec: Špela Bregar

Umetniški direktor in oblikovalec: Vanja Lojen

Oblikovalki: Vanja Lojen in Petra Brelih 

Produkcijska hiša: Invida

Avtor: Erpium
Naročnik: Abanka

Oceni