• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Že 70 let vstopamo v vaša življenja.

Letos mineva 70 let od ustanovitve trgovske družbe Mercator. Ob tej priložnosti so v agenciji Arnoldvuga zasnovali celostno komunikacijsko kampanjo, ki gre po sledeh prisotnosti najboljšega soseda v vsakodnevnem življenju.

Kratek opis akcije:Le malo katero podjetje se lahko pohvali, da nastopa v knjižni uspešnici, da je povezan z nastajanjem glasbe popularne skupine, da se po njem imenuje avtobusno postajališče mestnega prometa v prestolnici ...»Zgleda, da nam je ta Mercator tako zlezel pod kožo, da ga jemljemo kot neko generično ime za trgovino. Ob tem sem odraščal.«, pravi v dokumentarcu o snemanju pisatelj Tadej Golob.

V televizijskem oglasu Saše Podgorška lahko tako vidimo kako se Mercator pojavi v Leninovem parku Tadeja Goloba, kako glasba Dan D nastaja v Placu pod nekdanjim novomeškim Mercatorjem – a tudi, kaj si imata o preseganju časa, povedati eden od arhitektov Maxija, Anton Pibernik in kostumograf Alan Hranitelj, avtor prihodnjih uniform Maxijevega osebja, kostumograf. Zgodbe v spotu povezuje glas markantne Milene Zupančič.

Elementi akcije: televizijski oglasi, radijski oglas, zunanje oglaševanje, posebni formati v tisku in klasični tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič

Agencija: ArnoldVuga

Kreativni direktor in avtor besedil: Stojan Pelko

Režiser: Sašo Podgoršek

Glasbena podlaga: Dan D - Čas

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Fotograf: Primož Bregar

Vodja projekta v angleščini: Urška Kovačič

Medijska agencija: Pristop Media

Digitalna agencija: Innovatif

Avtor: ArnoldVuga
Naročnik: Mercator

Oceni