• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Resnično slovensko

Agencija Imago Bold je za Mlekarno Celeia zasnovala serijo plakatov, ki poudarja slovensko poreklo njenega mleka.

Kratek opis akcije: »Kaj loči Mlekarno Celeia od ostalih proizvajalcev mlečnih izdelkov? Izdelki Mlekarne Celeia so narejeni izključno na podlagi slovenskega mleka, kar zagotavlja višjo kakovost in boljši okus. Slovensko poreklo je ena največjih tržnih prednosti za zavednega slovenskega kupca. Poiskali smo način, kako poudariti to prednost in narediti Mlekarno Celeia prepoznavne kot resnično slovensko znamko,« izhodišče akcije pojasnjujejo v agenciji.

Zato so slovenske znamenitosti ustvarili iz - mleka. Oblikovali so serijo plakatov s podpisom Resnično slovensko, kjer so izbrane slovenske znamenitosti s pomočjo 3D modeliranja ustvarili iz mleka. Nastal je kip Ivana Cankarja in podoba Aljaževega stolpa na Triglavu. »Mlekarna Celeia v povezavi z največjimi slovenskimi dragulji takoj postane prepoznavna kot simbol slovenskosti in ultimativno, kot slovenska znamenitost,« dodajajo v Imago Bold. Podobe so povezali z znanimi citati iz slovenske literature in bogate ljudske zakladnice ter jim dodali besedo mleko. S tem so tudi jezikovno okrepili povezavo med mlekom in slovenskostjo ter utrdili dojemanje Mlekarne Celeia kot resnično slovenske znamke.

Elementi akcije: kreativni koncept, tiskani oglas

Predstavnica naročnika: Mateja Klovar in Jerneja Firšt

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Vodja projekta v agenciji: Anja Popovič

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopiska: Neža Pavlovčič

Umetniški direktor: Branislav Milošević

3-D modeliranje: Berislav Kovačič

Avtor: Imago Bold
Naročnik: Mlekarna Celeia

Oceni