• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Drugo ime, ista doživetja. Spakiraj in greva!

AV studio je ob prenovi blagovne znamke STA potovanja v Nomago Travel zasnoval komunikacijsko akcijo z nagradno igro.

Kratek opis akcije: Prva faza kampanje prek digitalnih medijev nagovarja obstoječe stranke in uporabnike agencije STA potovanja s sloganom »Drugo ime, ista doživetja« ter prepoznavnim sloganom STA potovanja v obliki ključnika #allwedoistravel in vizualno asociacijo združevanja. Drugi del kampanje izpostavlja novo znamko Nomago Travel in nagradno igro, ki temelji na potovanju v dvoje oziroma s tako imenovanim »travel buddyjem«.

Uporabniki se lahko preko spletne aplikacije potegujejo za letalsko vozovnico na njihovo sanjsko destinacijo. Aplikacija je namenjena tako tistim, ki sopotnika že imajo, kot tudi tistim, ki ga še nimajo in ga želijo spoznati. Z izpolnitvijo treh preprostih vprašanj aplikacija preračuna in uporabniku najde idealno destinacijo in sopotnika. »Cilj je bil ustvariti platformo za samostojne popotnike, da lahko preko aplikacije na podlagi profilov in potovalnih preferenc posameznikov najdejo sopotnika.

Predstavniki naročnika: Anuška Cerovšek Beltram, Vanja Ogrinc, Jerneja Faletič, Jure Janet, Saša Špiler in Nika Savnik

Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta v agenciji: Živa Javeršek

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Digitalni strateg: Dušan Boldin

Tekstopiska: Martina Derin

Oblikovalca: Ana Kompara in Luka Grčar

Več o nagradni igri: http://www.nomago.si/greva

Avtor: AV studio
Naročnik: Nomago

Oceni