• Facebook
  • Twitter
  • RSS

RES DOBRO avtomobilsko zavarovanje Generali zavarovalnice

Agencija New Moment je za Zavarovalnico Generali zasnovala komunikacijsko akcijo, ki izpostavlja »res dobre« ugodnosti avtomobilskega zavarovanja.

Kratek opis akcije: Poudarjajo tri »res dobre« ugodnosti – brezplačno »zamrznitev« bonusa, vrnjenih 10 % kasko zavarovanja in zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini že od 1,71 evra dalje. Prednosti zavarovanja so na vseh kanalih izpostavili tako v besedi kot tudi sliki.

Na spletni strani in na Facebooku so uporabniki lahko sodelovali tudi v »res dobri« nagradni igri s številnimi dnevnimi in tedenskimi nagradami, glavna nagrada pa je brezplačno avtomobilsko zavarovanje za celo leto.

Opazna je bila zunanja postavitev na izbranih lokacijah v Ljubljani in Mariboru, kjer je Generalijeva »kolona« res dobro zavarovanih vozil poskrbela, da so vozniki lahko razmišljali o avtomobilskem zavarovanju medtem, ko so stali v svoji koloni.

Elementi akcije: zunanji mediji, spletna stran, spletna nagradna igra, družbena omrežja, radijski oglasi

Predstavnica naročnika: Svetljana Almaš

Agencija: New Moment

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Zupan Popovič

Kreativni direktor: Luka Kobale

Oblikovalec: Jure Skubic

Tekstopiska: Barbara Brodnik

Ilustratorka: Tina Brezovnik

Digitalna produkcija: CNJ

Avtor: New Moment
Naročnik: Zavarovalnica Generali

Oceni