• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lili proti virusom

Luna\TBWA in MadwiseCC sta pripravila aplikacijo na Facebooku, ki je del komunikacijskega projekta, ki je zasnovan za promocijo Simobilove blagovne znamke SIMPL KIDZ.

Namen akcije in njeni cilji: Nadaljnje utrjevanje spletne prisotnosti in ugleda znamke SIMPL KIDZ ter s tem posredna komunikacija ponudbe oz. paketa. Namen akcije je tudi razvoj aktivnosti na Facebookovi strani Si.mobila, ki privabljajo nove sledilce ter s tem večajo doseg za nadaljnjo komunikacijo.

Rešitev/strategija: Aplikacija na Facebooku s preprosto igralno mehaniko (ki je prepoznavna tudi nekoliko »starejšim« potrošnikom, ki so v preteklosti igrali arkadne igre, kot je »Space invaders«) uporabnika vabi, naj skupaj z glavno junakinjo igre Lili d kit ubrani svoje prijatelje pred virusi in škodljivimi vsebinami, ki uporabnikom redno grozijo v digitalnem svetu.

»Preko tedenskih lestvic najboljših igralcev vzpodbujamo igralniški moment tekmovalnosti ter zanimivost aplikacije za daljše obdobje, saj v končnem žrebu zmagovalca igre čaka tudi lepa nagrada,« so sporočili snovalci akcije.

Elementi akcije/projekta: Facebook aplikacija, oglasi na družbenih omrežjih, Facebook znamčenje in komunikacija igre preko »highlight« objav.

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Monika Čurin, Katja Butala
  • Vodja digitalnega projekta v agenciji: Urška Saletinger
  • Tekstopisec: Sara Mekinc
  • Spletni oblikovalec: Aleš Vrbančič
  • Spletna strateginja: Enisa Mujezinović
  • Vodja projekta: Sašo Palčič (MadwiseCC)
  • Kreativni direktor: Primož Jakin (MadwiseCC)
  • UX, game design: Matic Prosen (MadwiseCC)
  • Razvoj: MadwiseCC

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Si.mobil

Oceni