• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zvezde letališča

Fraport Slovenija je v sodelovanju z letalsko družbo Turkish Airlines in karikaturistom Borisom Oblakom zasnoval aktivacijo za svoje potnike oziroma sledilce v družbenih medijih. V središču komunikacijske akcije sta dve najbolj vroči zvezdi slovenskega športa, in sicer Luka Dončić in Goran Dragić.

Kratek opis akcije: Komunikacijska akcija »Zvezde letališča« izpostavlja rekordno leto 2018 in preko posebnih doživetij vpleta tiste ciljne skupine, ki so za ta uspeh najbolj zaslužne. Z aktivacijo na Facebookovi strani Ljubljana Airport svojim sledilcem ponujajo možnost poleta v Miami in obiska enega gotovo najbolj privlačnih športnih dogodkov – ogled tekme NBA med ekipama Dallas Mavericks in Miami Heat, kjer se bosta na ameriškem parketu prvič pomerila Luka Dončić in Goran Dragić. Posebnost aktivacije je v dejstvu, da je sekundarno akcija namenjena tudi zbiranju novih naročnikov na e-poštno obveščanje Fraporta Slovenija. Podprli so jo tudi z vsebinskim oglaševanjem na družbenih omrežjih.

Predstavnica naročnika: Monika Jelačič

Agencija: iPROM

Direktor naročnika v agenciji: Leon Brenčič

Strateg za družbene medije: Miha Rejc

Strokovnjakinja za družbene medije: Zarja Greganovič

Karikaturist: Boris Oblak

Medijska agencija: iPROM

Avtor: iPROM
Naročnik: Fraport Slovenija

Oceni