• Facebook
  • Twitter
  • RSS

54.606 trkov za srečo naših smučarjev

Agencija BPCS je za Tuš, zlatega sponzorja slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc, zasnovala komunikacijsko akcijo pred odhodom smučarjev svetovno prvenstvo v Areju na Švedskem.

Kratek opis akcije: Slovenska smučarska reprezentanca je na svetovno prvenstvo odpotovala s posebnimi amuleti za srečo. Narejeni so iz lipovega lesa, na katerega so navijači za srečo potrkali 54.606-krat. Stara vraža namreč pravi, da se s trkanjem na les želje uresničijo z večjo verjetnostjo. »Navijaški totem« je v decembru in januarju potoval po Sloveniji ter se ustavil v Mariboru, Celju, Ljubljani, Kranju in Kopru. V vsakem mestu je privabil navijače, ki so s trkanjem na les prispevali svojo pozitivno energijo in lepe želje za naše zimske junake. Obliko amuleta so izbrali sledilci na Facebooku. Očitno se je obrestovalo, saj je Ilka Štuhec postala svetovna prvakinja.

Elementi akcije: promocije po celotni Sloveniji (Tuševe trgovine in izven), spletna stran (potrkaj.si), aktivacija na družbenih omrežjih (Facebook Tuš in Facebook Slo Ski Alpine), POS (totem), digitalni medijski zakup

Predstavniki naročnika: Andraž Tuš, Matija Vedenik, Katjuša Šolar in Anja Marjetič

Agencija: BPCS

Direktor naročnika: Milan Slana

Vodji projekta v agenciji: Jernej Lipar in Anja Čelik

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopiska: Tjaša Podojstršek in Bor Klemenc Mencin

Izvedbeno oblikovanje: MIlko Pečanič.

Umetniški direktor: Gregor Čeferin

Fotograf: Tomo Jeseničnik

Produkcijska hiša: EK Vizuals

Režiser: Marcel Pinter

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: december 2018, januar–februar 2019

Avtor: BPCS
Naročnik: TUŠ

Oceni